0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...
Klantenservice

Meest gestelde vragen

Levertijd

We proberen elke bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Bijna alles in onze webshop hebben we hier gewoon op voorraad liggen, dus bij MissPony geen lange levertijden!  

Bestellingen betaald met iDEAL of PayPal kunnen we gelijk verwerken. Als de bestelling is voldaan via vooruitbetaling/overboeking, dan duurt het vaak 1 á 2 dagen langer.

We verzenden van maandag t/m vrijdag. Normaal gesproken wordt het pakketje de volgende dag bij je bezorgd. Dus besteld vóór 16:00 uur op werkdagen, is vaak de volgende dag al in huis.

 

Verzendkosten

Voor een bestelling onder de € 75,- zijn de verzendkosten binnen Nederland € 4,95.
Bij een bestelling naar België vragen we € 6,95 voor de afhandeling en verzending.

Bestellingen boven de € 75,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland en België.


Ruilen of retourneren?

Wij willen graag dat je tevreden bent met je bestelling, ruilen of retourneren is bij MissPony dan ook geen probleem. Mocht je dus niet tevreden zijn over over een artikel of iets past niet, dan mag je deze binnen 14 dagen (ongebruikt en in originele verpakking) terugsturen naar:

TwenPack
T.a.v. Misspony
Vijverweg 2
7641LH Wierden

De kosten voor het terugsturen zijn wel voor rekening van de koper. Als je iets wilt ruilen, dan sturen wij het nieuwe artikel zonder verzendkosten op. Je mag het artikel ook ruilen tegen een compleet ander artikel, het eventueel prijsverschil verrekenen we dan. Natuurlijk is het ook mogelijk om in geval van retourneren het goederenbedrag teruggestort te krijgen, dit doen we dan onmiddelijk. Besluit je van de gehele bestelling af te zien, dan vergoeden wij het complete aankoopbedrag.

 

Verkeerd of beschadigd artikel

We proberen al onze bestellingen zo goed mogelijk uit te leveren en we staan achter onze producten.
Maar soms gaat er toch iets mis; een levering is niet compleet, een artikel komt beschadigd aan, het is binnen een dag kapot of het is bijvoorbeeld niet compleet.

In dat geval doen we niet moeilijk. Stuur ons dan even een berichtje met de klacht en we lossen het zo snel mogelijk op: info@misspony.nl

Het verkeerde geleverde of beschadigde artikel kun je binnen 7 werkdagen retour sturen, de verzendkosten vergoeden wij dan vanzelfsprekend.

 

Heeft MissPony ook een winkel?

We begrijpen dat het voor jullie erg fijn zou zijn om even rond te neuzen tussen alle leuke paarden artikelen... Maar nee, MissPony heeft geen winkel die je kunt bezoeken. Wel een héél groot magazijn van waaruit we alles verzenden. Op deze manier houden we de prijzen lekker laag, wat weer gunstig is voor onze klanten.

 

Vragen? 
Wil je een vraag stellen aan Misspony.nl of wil je wellicht iets anders kwijt?
Het maakt niet uit waarover, mail gewoon naar klantenservice@misspony.nl of bel: 0523 760 000.
Onze klantenservice is bereikbaar tussen 09:00 en 12:00 op maandag , woensdag en vrijdag.

 

Nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes, onze speciale aanbiedingen.
En wil je ook de leuke kadotips van MissPony ontvangen? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!

We versturen onze mooie nieuwsbrief eenmaal per maand. En als extraatje ontvangen onze lezers elke maand een speciale kortingscode. Deze actiecode geeft telkens een week lang minstens 5% korting op je bestelling bij MissPony.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »