0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...
Klantenservice

Meest gestelde vragen

Levertijd

We proberen elke bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Bijna alles in onze webshop hebben we hier gewoon op voorraad liggen, dus bij MissPony geen lange levertijden!  

Bestellingen betaald met iDEAL of PayPal kunnen we gelijk verwerken. Als de bestelling is voldaan via vooruitbetaling/overboeking, dan duurt het vaak 1 á 2 dagen langer.

We verzenden van maandag t/m vrijdag. Normaal gesproken wordt het pakketje de volgende dag bij je bezorgd. Dus besteld vóór 15:00 uur op werkdagen, is vaak de volgende dag al in huis.

 

Verzendkosten

Voor een bestelling onder de € 75,- zijn de verzendkosten binnen Nederland € 3,95 voor een brievenbuspakketje en € 5,95 voor een pakket.

Bestellingen boven de € 75,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland.

 

Ruilen of retourneren?

Wij willen graag dat je tevreden bent met je bestelling, ruilen of retourneren is bij MissPony dan ook geen probleem. Mocht je dus niet tevreden zijn over een artikel of iets past niet, dan mag je deze binnen 14 dagen (ongebruikt en in originele verpakking) terugsturen naar:

Misspony.nl
Meteorenstraat 28
8303 BA  Emmeloord

De kosten voor het terugsturen zijn wel voor rekening van de koper. Als je iets wilt ruilen, dan sturen wij het nieuwe artikel zonder verzendkosten op. Je mag het artikel ook ruilen tegen een compleet ander artikel, het eventueel prijsverschil verrekenen we dan. Natuurlijk is het ook mogelijk om in geval van retourneren het goederenbedrag teruggestort te krijgen, dit doen we dan onmiddelijk. Besluit je van de gehele bestelling af te zien, dan vergoeden wij het complete aankoopbedrag.

 

Verkeerd of beschadigd artikel

We proberen al onze bestellingen zo goed mogelijk uit te leveren en we staan achter onze producten.
Maar soms gaat er toch iets mis; een levering is niet compleet, een artikel komt beschadigd aan, het is binnen een dag kapot of het is bijvoorbeeld niet compleet.

In dat geval doen we niet moeilijk. Stuur ons dan even een berichtje met de klacht en we lossen het zo snel mogelijk op: [email protected]

Het verkeerde geleverde of beschadigde artikel kun je binnen 14 werkdagen retour sturen, de verzendkosten vergoeden wij dan vanzelfsprekend.

 

Vragen? 
Wil je een vraag stellen aan Misspony.nl of wil je wellicht iets anders kwijt?
Het maakt niet uit waarover, mail gewoon naar [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »